چرا قیمت گذاری کربن برای رسیدگی به انرژی "Trilemma" لازم است
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

در این قسمت از پادکست PRI ، میزبان اد بیکر (رئیس سیاست اقلیم PRI) ، با پاتریک آربر ، رئیس درگیری دولت بین المللی در آویوا و رهبری رهبری دارایی دارایی سازمان ملل متحد و کاریشما گلجانی ، نامزدی صحبت می کند. مدیر اقتصاد زنده ، در مقاله موقعیتی که اخیراً منتشر شده در مورد قیمت گذاری کربن منتشر شده است.

انتقال به خالص صفر در ترکیب سیاست مطابق با اهداف توافق پاریس. وقوع بحران امنیت جهانی انرژی ، ضرورت انتقال صفر خالص صفر را تأکید می کند ، و قیمت گذاری کربن انگیزه گسترده ای برای دفع کربن سازی ، ایجاد انتشار گازهای گلخانه ای در جایی که آنها مقرون به صرفه ترین هستند ، فراهم می کند. با افزایش حرکت در اطراف این ابزار سیاست ، به ویژه در G7 امسال ، مهم است که اطمینان حاصل شود که طرح های قیمت گذاری کربن به روشی قوی و مؤثر اجرا می شوند و توسط سیاست های فعال و مکمل پشتیبانی می شوند.

اصول مربوط به متن پادکست سرمایه گذاری مسئول

چرا قیمت گذاری کربن برای رسیدگی به انرژی "Trilemma" لازم است

با ادوارد بیکر ، رئیس سیاست آب و هوا ، PRI ، پاتریک آربر ، رئیس گروه مشارکت دولت-پایداری ، آویوا و سازمان ملل خالص دارایی صفر دارایی اتحادیه سیاست همزمان و کریشما گلجانی ، مدیر نامزدی ، اقتصاد زنده

توجه: اصول پادکست سرمایه گذاری مسئول برای شنیدن طراحی شده است. اگر قادر به انجام این کار نیستید ، این متن بینشی از قسمت را ارائه می دهد.

رونوشت ها با استفاده از ترکیبی از نرم افزار تشخیص گفتار و رونوشت های انسانی تولید می شوند و ممکن است حاوی خطای گاه به گاه باشد. لطفاً قبل از نقل قول ، صدای مربوطه را بررسی کنید.

از طریق پادکست های اپل ، Spotify یا هر کجا که به پادکست های خود گوش می دهید ، در کانال مشترک شوید.

ادوارد بیکر

سلام ، و به پادکست PRI دیگر خوش آمدید. نام من ادوارد بیکر ، رئیس سیاست آب و هوا در PRI است. امروز ، ما از Alliance Net Zero Asset Ownet Alliance وارد یک انتشار جدید خواهیم شد. اکنون یک زمان مهم برای بازارهای انرژی است ، ما یک چهارم راه برای رسیدگی به تغییرات آب و هوا و تحقق اهداف توافق نامه پاریس هستیم ، اما سرمایه گذاران ، مشاغل و مصرف کنندگان با تورم قیمت انرژی روبرو هستند که ما از آنها استفاده می کنیم. در حافظه اخیر دیده نمی شود. و این امنیت انرژی تریلما ، قیمت مناسب و تغییرات آب و هوا ، نوعی مجموعه منحصر به فرد از چالش ها برای سیاست گذاران است. PRI و همچنین اتحاد مالک دارایی صفر خالص - ما احساس می کنیم که این یک زمان مهم 2 برای تسریع در تغییر به انتقال خالص صفر است. بنابراین آنچه ما می خواهیم طی 30 دقیقه آینده با شما انجام دهیم این است که در مورد یکی از ابزارهای اصلی برای دستیابی به این - قیمت گذاری کربن با شما صحبت کنیم. امروز در این بحث به من پیوست ، من از استقبال از پاتریک (پدی) آربر ، که رئیس دولت های بین المللی و درگیری های Aviva است و رهبری رهبری خالص دارایی دارایی های خالص صفر غیرقانونی است ، خوشحال می شوم. همچنین کریشما گلراجانی ، که مدیر نامزدی در اقتصاد زنده است. بنابراین پدی و کاریشما ، به هر دوی شما خوش آمدید.

کریشما گلراژانی

با تشکر ، واقعاً خوب بودن اینجا.

پاتریک آربر

خیلی ممنون ، اد. عالی بودن اینجا

ادوارد بیکر

پدی ، اگر می توانم با شما شروع کنم ، اگر می توانستید به طور خلاصه با ما صحبت کنید در مورد آنچه ما از قیمت گذاری کربن چیست و چرا این مورد علاقه صاحبان دارایی و اعضای اتحاد مالک دارایی است.

پاتریک آربر

بنابراین ، برای تلاش و نگه داشتن آن ساده و نه خیلی فنی - قیمت گذاری کربن هزینه ای را برای آلاینده قرار می دهد. بنابراین در حال حاضر در اکثر نقاط جهان ، اگر یک شرکت از طریق انتشار کربن به یک شکل یا شکل دیگر آلوده شود ، مجبور نیست هزینه آن را بپردازد. بنابراین ، هزینه زیادی را به جامعه تحمیل می کند. همه ما عواقب تغییرات آب و هوا و روشی را که در حال حاضر ما را از نظر حوادث شدید آب و هوایی ، سیل و غیره بر ما تأثیر می گذارد ، می دانیم ، اما هیچ کس برای پرداخت آن هزینه اساساً وجود ندارد ، یا آلاینده مجبور نیست هزینه آن را بپردازدوادبنابراین ، ما از اشکال قیمت گذاری کربن استفاده می کنیم ، بنابراین مانند مالیات یا اشکال مختلف طرح های معاملاتی برای انتشار گازهای گلخانه ای برای تحمیل این هزینه به شرکتی که آلاینده را انجام می دهد. دلیل اینکه ما به این موضوع اهمیت می دهیم این است که اساساً ما به دنبال سرمایه گذاری هستیم که تأثیر مثبتی بر تغییرات آب و هوا خواهد گذاشت.

بنابراین ما نمی خواهیم سرمایه گذاری هایی انجام دهیم که اثرات مضری بر محیط زیست داشته باشد. و ما مانند همه سرمایه گذارانمان به سیگنال های قیمت پاسخ می دهیم. بنابراین ما به تأثیرات احتمالی رویدادهای آینده و انواع مالیات بر شرکت‌ها نگاه می‌کنیم تا بر هزینه‌ای که آن شرکت‌ها متحمل می‌شوند تأثیر بگذاریم. و بنابراین ما متوجه شدیم که اگر اشکالی از قیمت گذاری کربن معرفی شود، بر هزینه های آینده برای شرکت های خاص تأثیر می گذارد و روش سرمایه گذاری ما را تغییر می دهد. و ثانیاً، از نظر نحوه عملکرد Aviva، ما اهداف آب و هوایی کاملاً دقیقی داریم. ما متعهد شده‌ایم تا سال 2040 به یک شرکت صفر خالص تبدیل شویم. همه اتحادیه مالکان دارایی به دنبال این هستند که تا سال 2050 به صفر خالص تبدیل شوند.. و به همین دلیل است که ما برای گفتگو با دولت‌ها در مورد نوع سیاست‌های درستی که فکر می‌کنیم برای تسریع در انتقال 3 به صفر خالص و کاهش انتشار کربن و قیمت‌گذاری کربن یکی از مهم‌ترین سیاست‌هایی است که لازم است، کار زیادی انجام دهیم. که

ادوارد بیکر

ما در حال حاضر به نوعی در میان یک بحران انرژی عمیق هستیم. و به نوعی نیاز به پرداختن به فشارهای کوتاه مدت و همچنین این تغییر ساختاری طولانی تر وجود دارد. بنابراین چگونه می توانید تعادلی بین هر دو داشته باشید؟

پاتریک آربر

چالش‌های کوتاه‌مدت در حال حاضر به وضوح وجود دارد، اما در واقع این نوع تسریع انتقال خالص صفر واقعاً مهم است، نه فقط برای تأثیرات آب و هوا، بلکه برای امنیت انرژی. بنابراین، اگر ما به پیامدهای امنیت انرژی استفاده مداوم از نفت و گاز برای تامین بیشتر نیازهای انرژی خود در سراسر جهان نگاه کنیم، فکر می‌کنم در واقع یک جامعه آینده است که کربن کمتری دارد و به شدت به انرژی‌های تجدیدپذیر و اشکال متکی است. انرژی ای که در بسیاری از حوزه های قضایی می تواند نزدیک تر به خانه تولید شود، در واقع انرژی ایمن تر است و این نوع افزایش هزینه های انرژی را که در حال حاضر مشاهده می کنیم، کنترل می کند، تا حد زیادی در نتیجه مسائل سیاسی و دشوار خارجی. رویدادهای سراسر جهانبنابراین، من فکر می‌کنم که از نظر معضل سه‌گانه‌ای که شما در مورد آن صحبت می‌کنید و به درستی در ابتدا آن را برجسته کردید، انتقال به آینده‌ای با کربن پایین یکی از مواردی است که شروع به حل آن می‌کند. اگرچه ما باید آگاه باشیم که در کوتاه مدت، باید مراقب تأثیر آن بر افراد در سراسر جهان باشیم.

ادوارد بیکر

در واقع ، کاملاًبنابراین Karishma ، من نمی دانم که آیا من فقط می توانم به شما مراجعه کنم و بازتاب شما را در مورد نقش قیمت گذاری کربن در این مقطع مهم برای رسیدگی به این تریلما سیاست انرژی بدست آورم.

کریشما گلراژانی

کاملاً با تمام نکاتی که پدی به تازگی بیان کرده است موافق باشید. من فکر می کنم به عنوان کسی که در جنوب هند بزرگ شده است ، که در خط مقدم تغییر آب و هوا قرار دارد ، اگر می خواهیم دو یا سه درجه افزایش دما را ببینیم ، همیشه بسیار مهم بوده است که سیاست های آب و هوا نه تنها کاهش گازهای گلخانه ایانتشار گازهای گلخانه ای ، بلکه اطمینان از انتقال عادلانه ، اطمینان از رشد اقتصادی ، تضمین امنیت انرژی. و بنابراین مقابله با همه این اولویت ها به طور همزمان بسیار مهم است. و فکر می کنم می توان آن را انجام داد. من فکر می کنم قیمت گذاری کربن به طور فزاینده ای در مرکز بحث های جهانی در مورد سیاست های آب و هوا قرار دارد. ما فقط امسال دیده ایم ، سهم انتشار جهانی که تحت پوشش قیمت کربن از جایی در حدود 15 ٪ به حدود 22 ٪ افزایش می یابد. این بخش عمده به دلیل ورود به سیستم جدید تجارت مأموریت در چین است که بسیار گسترده است. این در حال حاضر بزرگترین سیستم جهان است. ما همچنین شاهد پیشرفت های مداوم در سیستم های اروپایی در سیستم های تجارت انتشار نیوزیلند در سیستم های آمریکای شمالی هستیم. و ما همچنین 4 مورد مثبت و صداهای مثبت در مورد قیمت گذاری کربن در اندونزی ، برزیل ، چندین اقتصاد مختلف در حال توسعه را مشاهده و شنیده ایم.

ادوارد بیکر

این بسیار عالی است که به این دیدگاه شخصی که دارید ، و همچنین فقط در مورد برخی از این کشورها در سراسر جهان می شنوید.

پاتریک آربر

یک مورد که من به کاریشما علاقه مند شدم ، همانطور که شما صحبت می کردید ، شما کمی در مورد طرح های معاملاتی انتشار و کمی در مورد مالیات صحبت می کردید. من علاقه مند شده ام کمی بیشتر تفاوت های بین این دو نوع اصلی قیمت گذاری کربن را درک کنم. بنابراین ، از یک طرف ، شما گازهای گلخانه ای را دریافت کرده اید و از طرف دیگر ، میزان انتشار گازهای گلخانه ای نیز دارید. و من فقط تعجب کردم ، آیا می توانید توضیح دهید که تفاوت های کلیدی بین آن دو شکل قیمت گذاری کربن چیست؟

کریشما گلراژانی

بله ، بسیار خوشحال از مالیات کربن و سیستم های معاملاتی انتشار گازهای گلخانه ای دو نوع مهم از مکانیسم هستند که هر دو می توانند در نتایج معادل نتیجه بگیرند. یکی بهتر از دیگری نیست ، اما نوع انتخاب بستگی به ترجیحات و شرایط قضایی دارد ، واقعاً با مالیات کربن. کاری که شما انجام می دهید این است که می گویید ، خوب ، من قیمت هر تن آلودگی را تعیین می کنم. هر تن کربن که وارد جو می شوید ، می خواهم با یک سیستم اعلامیه انتشار ، X دلار را به شما شارژ کنم. از طرف دیگر ، کاری که شما انجام می دهید این است که مقدار کل آلودگی را برطرف می کنید. این امر توسط همه بنگاه های مختلف در حوزه قضایی یا بخش یا کشور مجاز است. و سپس بنگاه هایی که بهتر عمل می کنند می توانند کمک هزینه های اضافی خود را با بنگاه هایی که نیاز به کمک هزینه بیشتری دارند ، انجام دهند. این نوع اجازه می دهد تا کاهش انتشار کربن بیشتر در هر کجا که ساده ترین و ارزان ترین باشد اتفاق بیفتد. بنابراین اگر من یک شرکت هستم که می تواند به راحتی و ارزان انتشار من را کاهش دهد ، من ابتدا این کار را انجام می دهم و سپس آن مجوزهای اضافی را به شرکتهایی که نیاز به مالیات کربن بیشتری دارند ، آسان تر می کنم ، اما هرگز مطمئن نیستید که آیا شما هستیدبه مقدار کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که شما با یک سیستم معاملاتی انتشار نیاز دارید ، می رسد. اجرای آن کمی پیچیده تر است. مدتی طول می کشد تا ادامه یابد. ممکن است قیمت هایی داشته باشید که کمی کمتر از مالیات کربن قابل پیش بینی هستند ، اما می دانید که مطمئناً می خواهید مقدار مشخصی از انتشار را کاهش دهید. بنابراین با توجه به این که با مالیاتی که از قیمت آن با سیستم معاملاتی انتشار به اشتراک می گذارید ، جمع آوری کنید ، از این مقدار مطمئن هستید.

ادوارد بیکر

کاریشما بسیار خوب بود. منظور من این است که فکر می کنم اینها ایده های پیچیده ای هستند و فکر می کنم برای درک این مفاهیم مختلف بسیار مفید است.

پاتریک آربر

حتی برای من. و من مدت طولانی در این معامله کار کرده ام. درک و توضیح آن تفاوت بسیار دشوار است.

ادوارد بیکر

پدی ، با نگاهی به این نشریه ، می توانید کمی بیشتر در مورد اصول طراحی مناسب برای دولت ها بگویید زیرا آنها به دنبال اجرای برخی از این طرح های قیمت گذاری برای تحقق اهداف خالص صفر خود هستند. پاتریک آربر ما می دانیم که دولت های مختلف و حوزه های قضایی مختلف به درستی نیازهای خاص و منحصر به فرد خواهند داشت. با بیان اینکه ما فکر می کنیم اصول راهنمایی خاصی وجود دارد که می تواند در بیشتر کشورها قابل اجرا باشد که ما بر پنج حوزه مختلف تأکید کرده ایم. بنابراین اولین مورد این است که ما فکر می کنیم دولت ها باید به دنبال پوشش مناسب از قیمت کربن ، یک جاه طلبی باشند. بنابراین پوشش این است که انواع انتشار گازهای گلخانه ای با قیمت کربن پوشانده می شوند. بنابراین شما نمی خواهید که در تنها تأثیر یک بخش کوچک از انتشار دهنده ها بسیار باریک باشد. شما می خواهید تا حد امکان گسترده باشد تا تمام انتشار گازهای گلخانه ای در یک کشور تحت پوشش قرار گیرد. یک جاه طلبی واقعاً در مورد چگونگی مطابقت با علم است. بنابراین ما می دانیم که تا حد ممکن ایمن بمانیم. ما می خواهیم افزایش دما را به زیر 1. 5 درجه بالاتر از سطح قبل از صنعت محدود کنیم. بنابراین این هدف اصلی توافق پاریس است. ثانیاً ، و این احتمالاً برای من شخصاً ، یکی از مهمترین اصول راهنما است. ما یک قیمت کربن می خواهیم که آنچه را که ما به عنوان a توصیف می کنیم ، فقط انتقال به خالص صفر تضمین می کند. و این بدان معنی است که همانطور که ما این انتقال را انجام می دهیم ، ما به طور ناعادلانه بر هیچ عناصر جامعه یا افراد تأثیر نمی گذاریم. و بنابراین به عنوان یک دولت ، اگر با معرفی قیمت کربن درآمد خود را افزایش می دهید ، بنابراین بگویید که شرکت های نفت و گاز یا ارائه دهندگان ابزار را مالیات می دهید ، که ممکن است هزینه های افراد را افزایش دهد. چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که تأثیر آن را بر روی افراد قرار می دهیم؟به عنوان مثال ، آیا می خواهید آن درآمد را به روشی پراکنده کنید که از آسیب پذیرترین افراد جامعه یا افرادی که بیشترین تأثیر را دارند محافظت کند؟و به همین ترتیب ، اگر بخش های خاصی در یک کشور وجود دارد ، بنابراین بگویید شما کشوری هستید که به طور سنتی دارای معادن ذغال سنگ یا زغال سنگ زیادی بوده است ، و شما در حال انتقال خالص صفر هستید ، این بدان معنی است که به تدریج شما هستیددور شدن از آن شکل از قدرت به یک فرم تجدید پذیر.

چگونه از افرادی که شغل و معیشت آنها تحت تأثیر قرار می گیرد ، محافظت می کنید ، کمی شبیه به داستان کاریشما در مورد چگونگی دیده شدن او از هند است. برای من ، من از شمال انگلیس آمده ام ، در دهه 1980 بزرگ شدم که بسیاری از بخش های سنتی صنعتی در حال کاهش بودند. می دانید ، من واقعاً تأثیر آن را بر جامعه اطرافم دیدم. بنابراین ، من فکر می کنم اکنون مردم به طور فزاینده ای آگاه هستند که ، بله ، ما باید این انتقال را انجام دهیم ، اما باید اطمینان حاصل کنیم که این یکی است که مردم را پشت سر نمی گذارد. سوم در مورد پیش بینی قیمت کربن است. خوب نیست. اگر این فقط بالا و پایین باشد ، به ویژه برای سرمایه گذاران ، ما به دنبال این هستیم که سرمایه گذاری های بلند مدت را برای پس انداز بدهی ها انجام دهیم ، پولی که ما ، ما به افرادی که باید در بعضی مواقع باید به آنها پس بدهیم.

بنابراین ما می خواهیم پیش بینی ، قیمت کربن را داشته باشیم. و ما در مقاله در مورد روشهای مختلفی که می توان به دست آورد صحبت می کنیم. چهارم ، شما به قیمتی نیاز دارید که تحریفات رقابتی را به حداقل برساند. این به نقطه اطراف برمی گردد. شما نمی خواهید با یک بخش یا یک شرکت متفاوت با همسالان خود رفتار کنید. سپس پنجم ، آیا ما حتی پنجم می گوییم؟این در مورد ارتقاء همکاری های بین المللی است. بنابراین دوباره ، اگر شما فقط یک کشور یا گروهی از کشورها دارید که قیمت کربن بسیار بالایی دارند ، و سایر کشورهایی که قیمت کربن کم دارند یا به هیچ وجه قیمت کربن ندارند ، این پتانسیل وجود دارد که اساساً فقط همه آلاینده ها را جابجا می کنیدفعالیت خارج از یک کشور و در تغییر آب و هوا دیگر ، مرزها را تشخیص نمی دهد ، درست است؟بنابراین ، اگر انتشار گازهای گلخانه ای فقط به جایی دیگر از جهان منتقل شود ، واقعاً تأثیر آن را از نظر تأثیر کلی بر تغییرات آب و هوایی به وجود نمی آورد. و ما در حال حاضر بیشتر از این موارد در G7 را می بینیم ، در مورد این امر ضروری صحبت می کنیم.

ادوارد بیکر

در این گزارش جداول وجود دارد که نوع واقعاً به تجسم این امر کمک می کند. ارزش این را داشت که فقط به برخی از این نکاتی که ذکر کرده اید ، بسیار مهم هستند. این یکی فقط در حال انتقال است. بنابراین ، من فکر می کنم این دیدگاه وجود دارد که قرار دادن قیمت کربن ، می دانید ، این برای مصرف کنندگان رگرسیون است. Karishma ، آیا می توانید در مورد چگونگی استفاده از قیمت گذاری کربن برای پشتیبانی از یک انتقال عادلانه با ما صحبت کنید

کریشما گلراژانی

قیمت گذاری کربن بخش مهمی از ترکیب خط مشی در سطح جهان است ، اما تنها قیمت گذاری کربن سیاست در هنگام جایگزینی برای جابجایی به خوبی کار نمی کند. بنابراین ، به عنوان مثال ، در انتقال تولید انرژی از زغال سنگ بسیار خوب کار کرده است ، که در برخی موارد در برخی از اشکال آلوده کننده مانند گاز طبیعی یا تجدید پذیر بسیار آلاینده است. بنابراین ، واقعاً خوب کار می کند وقتی گزینه دیگری وجود داشته باشد که در آن کمک از سیاست های دیگر لازم باشد ، زمانی است که شما جایگزینی برای جابجایی ندارید ، یا گزینه جایگزین بسیار گران است. بنابراین ، شما به مواردی مانند سرمایه گذاری های تحقیق و توسعه ، کمک های مالی و پشتیبانی از توسعه فناوری نوآورانه نیاز دارید تا بتوانند با قیمت گذاری کربن همراه باشند. گاهی اوقات ، موانع غیر اقتصادی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. بنابراین ، به عنوان مثال ، من ممکن است فقط نحوه کار یک EV را دوست نداشته باشم. من فقط ممکن است مدرسه قدیمی خود را Chevy ترجیح دهم. این بسیار جالب است ، اما هنوز انتشار بیشتری نسبت به EV دارد. بنابراین ، شما به عنوان سایر سیاست های موجود در این مناطق به مشوق های غیر قیمت در زمینه آموزش غیر قیمت نیاز دارید

ادوارد بیکر

در اروپا ، در گذشته ، اعتراضاتی در مورد اقدامات دولت صورت گرفته است ، که نوع آنها را تحت تأثیر قرار داده است که ممکن است بر درآمد کمتری داشته باشد. بنابراین ، من نمی دانم که آیا یکی از شما می تواند کمی در مورد چگونگی جلوگیری از آن نوع موقعیت ها و اینکه چگونه اساساً می توانید این اصل را فقط انتقال و طراحی آن را به طور مؤثر در سیاست قیمت گذاری کربن انجام دهید ، صحبت کنید.

کریشما گلراژانی

بنابراین راه های مختلفی وجود دارد که دولت ها سعی کرده اند این اصل را به سیاست تبدیل کنند. راه های اصلی بازیافت درآمد حاصل از قیمت کربن. به عنوان مثال، در حال حاضر در اتحادیه اروپا، پیشنهادی برای اعمال قیمت کربن در حمل و نقل و انرژی مورد استفاده در ساختمان ها وجود دارد. این بخش ها ارتباط مستقیمی با زندگی روزمره ما دارند. و ممکن است شاهد افزایش قیمت برای حمل و نقل و گرمایش خانه ها باشید که به ویژه در این بحران انرژی برای کاهش اثرات این افزایش قیمت ها بر آسیب پذیرترین جوامع مهم است. به اتحادیه اروپا پیشنهاد می شود که یک صندوق آب و هوای اجتماعی راه اندازی کند. بنابراین، درآمد حاصل از این سیستم تجارت آلایندگی در این صندوق قرار می گیرد که برای سرمایه گذاری در زیرساخت های انرژی، کربوهیدرات کم و حمل و نقل استفاده می شود. و در برخی موارد حتی ممکن است به عنوان پرداخت های موقت مستقیم به خانواده ها و جوامع آسیب پذیر انجام شود. ما قبلاً این کار را در کبک، در کالیفرنیا دیده‌ایم، برای مثال، صد درصد درآمدها به صندوق آب‌وهوا اختصاص می‌یابد که در اقدامات کاهش و سازگاری سرمایه‌گذاری می‌کند. بنابراین، قبلاً شاهد استفاده از این اصل بوده‌ایم، اما با توجه به نگرانی‌های پیرامون بحران قیمت انرژی، و همچنین تلاش برای اجرای اصل انتقال عادلانه، اکنون واقعاً در خط مقدم قرار گرفته است.

ادوارد بیکر

آیا منصفانه نیست که بگوییم در ایالات متحده این ایده از نوعی مالیات و سرمایه گذاری را داشته اید و این چیزی است که در تعدادی از ایالت ها انجام شده است؟

کریشما گلراژانی

بازیافت درآمد به ویژه در آمریکای شمالی موفقیت آمیز بوده است.

ادوارد بیکر

و من فکر می‌کنم این پارچ بین‌المللی عنصر دیگری را به همراه دارد و آن این است که اگر شما قیمت‌گذاری کربن را در بخشی از جهان داشته باشید، همانطور که پدی می‌گفت این به طور بالقوه منجر به مضرات رقابتی برای شرکت‌ها می‌شود. اگر آنها سعی می کنند با کشورها و شرکت هایی که آن نوع مکانیسم های قیمت گذاری کربن را ندارند رقابت کنند، پدی، فقط برای اینکه به این نکته پنجم در مورد اقدامات بین المللی توجه کند، او کمی در مورد نقش کربن با ما صحبت کرد. قیمت گذاری، مکانیسم های مرزی، و همچنین باشگاه های آب و هوا.

پاتریک آربر

این مفهوم در مرحله اولیه ، به ویژه در The G7 است. بنابراین اساساً درک من از نحوه عملکرد آن در G7 این است که شما یک نوار نسبتاً بالا برای ورود به کشورهای مختلف ایجاد می کنید تا قیمت کربن را اجرا کنند ، که با یک مسیر 1. 5 درجه پاریس برای دستیابی به اهداف توافق نامه پاریس تراز شده است. آنهایی که در آن باشگاه قرار دارند ، که آن سطح مناسب جاه طلبی را تعیین کرده اند ، پس از هر نوع اقدامات تجاری بین کشورهایی که می توانند مشمول شوند

اساساً سعی می کنید حتی قیمت را در مفهوم نیز کسب کنید. به نظر می رسد مانند یک ایده معقول ، بدیهی است که در عمل ، باید ببینید که چگونه ممکن است کار کند. همه این موارد باید در قوانین سازمان تجارت جهانی انجام شود ، حتی اگر فقط هفت کشور در G7 وجود داشته باشد ، اما هنوز هم چالش هایی را ارائه می دهد زیرا شما به طور خاص ، ایالات متحده ، جایی که ممکن است برای دستیابی به قیمت کربن صریح باشید ،که به همان اندازه زیاد بود ، لازم است ورود به چنین باشگاهی را بدست آورید. بنابراین ، ممکن است در این صورت ممکن است مفهوم قیمت گذاری کربن ضمنی بازی شود. و این چیزی بود که من کاملاً به این ایده ضمنی و نه قیمت گذاری صریح کربن علاقه مند بودم. این چیزی نبود که قبلاً با آن روبرو شدم.

کریشما گلراژانی

آیا فقط برخی از این اصطلاحات را که ما از خودروهای آب و هوایی ، نشت کربن ، تنظیم آب کربن استفاده کرده ایم ، مفید خواهد بود. من قطعاً گاهی خودم در سوپ الفبای گم می شوم

ادوارد بیکر

کریشما گلراژانی

بنابراین اساساً یک کلوپ آب و هوا مفهومی است که مدتهاست در اطراف محافل اقتصاددانان شناور است و واقعاً به راحتی تعریف می شود زیرا می تواند گروهی از کشورهایی باشد که برای ارتقاء جاه طلبی پای از نظر سیاست آب و هوا و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به هم می پیوندند. مزایا دریافت می کندافراد خارج از این باشگاه به نوعی مجازات می شوند. یکی از راه های شکل گیری آن از طریق اقدامات تجاری است. به عنوان مثال ، تنظیمات مرزی کربن ، یعنی اگر کالاها را به کشوری که قیمت کربن از کشوری که قیمت کربن ندارد ، وارد کنید ، پس از آن حملات را در مرز پرداخت می کنید و این بازی را برابر می کند. اما مطمئناً این فقط به قیمت صریح کربن نگاه می کند ، همانطور که شما گفتید. به عنوان مثال ، اگر مالیات کربن X دلار یا انجام شده است ، یا با عملکرد X Dollars معاملاتی دارید ، برخی از کشورهای دیگر ترجیحات مختلف و انواع مختلفی از تنظیمات را در اینجا دارند ، ممکن است چیزی شبیه به یارانه های تجدید پذیر داشته باشید، این بدان معنی است که شما به طور موثری مشوق هایی برای دکربن سازی ایجاد می کنید ، اما آنها را در هر سطح 10 دلار انجام نمی دهید.

ادوارد بیکر

یک مورد که من در مورد این موضوع کمی تعجب می کنم ، این است که پاریس توافق نامه یا UNFCCC نیست. بنابراین این بدنه اصلی سازمان ملل در مورد تغییرات آب و هوا است. این نوعی از یک باشگاه آب و هوا نیست. بنابراین چگونه ممکن است آنچه در رابطه با قیمت گذاری کربن مورد بحث قرار گرفته است با آنچه قبلاً دارید متفاوت باشد؟

کریشما گلراژانی

من فکر می کنم شما می توانید بگویید که توافق نامه پاریس کلوپ آب و هوا است که ما به عنوان یک باشگاه آب و هوا با چندین نوع ملل که در زیر یک سیستم قیمت گذاری کربن جمع می شوند ، با مزایای اعضا و مجازات برای افراد خارج از کشور ، به ویژه اگر تنظیم مرز کربن را انجام دهید ، استفاده می کنیم.، اما من فکر می کنم آنچه با فکر G هفت جدید است این است که مزایا را کمی ملموس تر و مجازات ها ایجاد کند

کمی ملموس تر ، به ویژه از طریق تجارت ، به دلیل توافق پاریس ، در حالی که ستون فقرات همکاری های بین المللی است ، این توانایی را ندارد که افراد خارج از آن را مجازات کند یا مواردی که برای رسیدن به یک جاه طلب نیستند1. 5 یا هدف دو درجه.

پاتریک آربر

آیا می توانم برای لحظه ای در آنجا هم وارد شوم؟چون قبل از اینکه برای آویوا کار کنم، مذاکره کننده دولت بریتانیا بودم. و بنابراین، می دانید، من بخشی کوچک از تیم مذاکره کننده بریتانیا، توافق پاریس بودم. من به توافق پاریس بسیار افتخار می کنم و فکر می کنم این یک نوع باشگاه آب و هوایی است، اما همانطور که کاریشما گفته است، ماهیت دستیابی به توافق میان، فکر می کنم در نهایت 192 کشور این بود که بسیار بود. نوعی رویکرد از پایین به بالا. کشورها مشارکت‌های ملی خود را ارائه کردند، یعنی به اهداف خود رسیدند و بنابراین این یک رویکرد از بالا به پایین نبود که در آن جهان و کشورهایش به طور جمعی توافق کردند. این چیزی است که برای ماندن در دمای زیر 1. 5 درجه لازم است. و این سهم درستی است که هر کشور عضو یا هر یک از طرفین در UNFCCC باید انجام دهد زیرا این عادلانه است.

کشورها اساساً با آن موافقت نخواهند کرد. بنابراین، هر کس پیشنهاد خود را برای آنچه که فکر می کرد سهم عادلانه بود ارائه کرد. و به همین دلیل است که ما در مسیر رسیدن به خط سیر 1. 5 درجه قرار نداریم. بنابراین، برای من، نوعی باشگاه آب و هوایی جدید که علاوه بر UNF سه گانه C عمل می کرد، عنصر کلیدی باید آن عنصر جاه طلبی باشد. بنابراین، باید یک مانع نسبتاً بالا برای ورود وجود داشته باشد، که برای بازگشت به اصول راهنمای ما باید سطح مناسبی از جاه طلبی داشته باشیم. بنابراین، باید بتوانید ثابت کنید که آنچه را که پیشنهاد می‌کردید از نظر قیمت‌گذاری کربن و از نظر انتقال کلی شما انجام دهید، در واقع با 1. 5 درجه همسو بوده است، که در مورد نحوه عملکرد UNFCCC صادق نیست. بنابراین، من فکر می‌کنم این یک باشگاه آب و هوایی فوق‌العاده مهم است، اما استدلال خوبی نیز وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید باشگاه‌های آب و هوایی دیگری داشته باشید که می‌توانند از نظر جاه‌طلبی فراتر بروند.

کریشما گلراژانی

و فقط برای نشان دادن نکته پدی، کارشناسان معتقدند که قیمت کربن باید در محدوده 40 دلار باشد.

80 دلارچه کاهشی برای CO2 برای رسیدن به این مسیر همسو با پاریس، اما در حال حاضر تنها حدود 4 درصد از طرح‌های قیمت‌گذاری کربن در آن سطح قیمت هستند. البته، کشورها ممکن است از طریق سیاست‌های مختلف، جاه‌طلبی‌های اقلیمی خود را برآورده کنند. همانطور که قبلاً بحث کردیم. این نشان می‌دهد که چقدر باید از نظر جاه‌طلبی مقیاس‌پذیری انجام شود و باشگاه‌های آب و هوا یکی از راه‌های انجام آن هستند.

ادوارد بیکر

کهاین یکی از چیزهای کلیدی است که ما با این نشریه به نوعی به آن می رسیم. بنابراین به نوعی ساختن آن چیزی است که از قبل وجود دارد. این به نوعی کمک به تلاش برای رسیدن به این سطوح قیمت گذاری است.

اگر می‌توانستم به این نکته بازگردم، به نظر شما چه مکانیسم‌های سیاست دیگری ممکن است مورد نیاز باشد؟می‌دانید، برای مثال، فقط در استرالیا دیده‌ایم که دولت جدیدی وارد شده است

آنجا. ما نمی گوییم با نوع خبرنگاران، می دانید، آنها باید قیمت کربن را فوراً تعیین کنند. منظورم این است که آیا کارهای دیگری وجود دارد که دولت ها باید انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که چارچوب های سیاستی قوی وجود دارد تا بتوانند این تغییر ساختاری را تسریع کنند؟

پاتریک آربر

من می توانم چند فکر در مورد آن ارائه کنم، اما بدیهی است که کاریشما در اینجا نیز تخصص زیادی دارد. من فکر می کنم باید اقدامات تکمیلی برای قیمت گذاری کربن وجود داشته باشد. قیمت گذاری کربن به تنهایی مسیر 1. 5 درجه را ارائه نمی دهد. این یک عنصر ضروری از آن است، اما این تنها عنصری نیست که سایر مواردی که ذکر می‌کنم شامل داشتن سیاست‌های تحقیقاتی و نوآوری واقعاً خوب است. همان‌طور که KMA قبلاً گفت، انتقال به انرژی‌های کم کربن بسیار آسان‌تر است، جایی که جایگزین‌های خوبی در دسترس هستند، آن جایگزین‌ها هنوز در دسترس نیستند. و بنابراین اینجاست که سیاست تحقیق و نوآوری وارد می شود. ما باید آنها را توسعه دهیم و باید آنها را به سرعت توسعه دهیم. من فکر می‌کنم که هیچ مانع قیمتی، مانند کمبود اطلاعات یا دسترسی به سرمایه برای شرکت‌هایی که می‌خواهند انرژی‌های تجدیدپذیر ایجاد کنند، وجود ندارد. منظورم این است که یک مورد بزرگ، چیزی که جی 20 در تئوری برای سال‌ها به آن متعهد بوده است، اما در عمل همیشه آن را دنبال نکرده است، خلاص شدن از شر یارانه سوخت‌های فسیلی است.

نه تنها قیمت کربن نیست ، بلکه تأثیر متضاد دارد. این امر با استفاده از سوخت فسیلی به طور مصنوعی آلاینده را ارزان تر می کند. و بنابراین من فکر می کنم واقعاً مهم است. G 20 از تعهدات خود برای خلاص شدن از یارانه های سوخت فسیلی از دیدگاه شرکت مالی پیروی می کند. من فکر می کنم تنظیم خوب نیز مهم است. این نوع برهنه های نظارتی که از نظر من داشته است ، تأثیر مثبتی در انگلستان و اتحادیه اروپا ، استفاده فزاینده از تجزیه و تحلیل خطر آب و هوا ، افشای ، برنامه ریزی انتقال دارد. بنابراین این یک مفهوم جدید است که به موجب آن از شرکت ها خواسته می شود تجزیه و تحلیل کنند که چه سهم را در انتقال خالص صفر انجام می دهند. بنابراین همه اینها دارای یک بخش مهم هستند. و باز هم ، برای بازگشت به نکته قبلی من ، فکر می کنم دولت های مختلف باید به دنبال این باشند که چه سیاست های دقیق و نظارتی را که قصد دارند از آنها استفاده کنند ، بررسی کنند. و من فکر می کنم که آنها باید خودشان در کل اقتصاد ، برنامه های انتقال صفر خالص قرار بگیرند ، جایی که آنها اساساً آنچه را که برنامه آنها برای دستیابی به آن انتقال خالص صفر در کل اقتصاد خود خواهد بود ، ارائه می دهند. و این شامل ترکیب خاصی از سیاست و اقدامات نظارتی است. ما فکر می کنیم برنامه ریزی انتقال نه فقط برای شرکتهای جداگانه مانند آویوا ، بلکه برای دولت ها و مناطق نیز ضروری است. Karishma ، من احتمالاً برخی از شما را نیز به سرقت برده ام ، اما اگر به اضافه کردن اضافه شده اید ، لطفاً این کار را انجام دهید.

کریشما گلراژانی

نه ، من فکر می کنم که خلاصه آن است. پدی ، من فکر می کنم در واقع سیاست های آب و هوا مانند یک پالت هنرمند است و قیمت گذاری کربن یک رنگ در آن است. ثابت شده است که تاکنون در چندین حوزه قضایی کاملاً مؤثر است ، اما این یک اندازه مناسب نیست. بنابراین ، کشورها باید واقعاً در مورد شرایط خود ، نوع اقتصادی خود ، ترکیب منبع انتشار خودشان فکر کنند و بفهمند که چه چیزی برای آنها بهتر است و نوع استفاده از رنگ هایی که فکر می کنند مناسب هستند. اما سرانجام همه ما باید با هم کار کنیم.

ادوارد بیکر

من فکر می کنم که واقعاً به شما کمک می کند تا با نظرات پایانی شما Karishma ، یک قسمت از یون آنها را به دست آورد. این بحث واقعاً جالب در مورد چنین مسئله مهمی بوده است. من می خواهم از پدی و کاریشما تشکر کنم که از طریق برخی از نکات برجسته مهم این گزارش امروز با ما صحبت می کنند. این چیزی است که می توانید در وب سایت PRI و UNEP FI پیدا کنید. اگر از این قسمت لذت بردید ، لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت PRI بروید و به وب سایت PRI بروید. بنابراین تا دفعه بعد ، خداحافظی از ما.




:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: